HTML

Puli&Glarion Alkotói Blog

Rövid bemutatkozásaink:

Név: Bánházi András
Nick: Puli
Születési ideje: '90 Jan. 16.
Rövid bemutatkozás: Üdv, Bánházi András vagyok, Puli becenéven ismeretes Budapesti lakos. Szeretek koncertekre járni, zeneileg szeretem a rock/metal/jazz/blues/funky/swing legtöbb formáját. Egyszer majd hangszertanulásába is belekezdenék. Továbbá barátaimmal el szeretek mászkálni ide-oda, főleg vizipipázni és biliárdozni.
Miért írok verseket: Mert jó érzés alkotni, jó érzés olyat kiadni a kezeim közül, amit a sajátomnak vélhetek.


Név: Gungl Larion
Nick: Glarion
Születési ideje: 1991.04.18.
Rövid bemutatkozás: Larion vagyok, barátoknak, csak Laresz, egyeseknek Kacsa. Komlón születtem, és élek a mai napig, Pécsen végzem gimnáziumi tanulmányaimat. Szabadidőmet szívesen töltöm a barátaimmal, szeretek moziba, koncertekre járni.
Miért írok verseket: Néha úgy érzem olyan érzések keringenek bennem amiket muszáj leírnom, megőriznem, és ebben a formában meg tudom ezt tenni...

Friss topikok

  • sbxslade_old: Lar, én erre még emlékszem ám! A második vagyok én, igaz? :) (2010.11.23. 16:38) Három hős
  • Microgates: Há mi van má azokal a versekkel???? Nem tok röhögni XD (2007.11.28. 17:16) Salve

Linkblog

Állj meg!

2007.11.26. 18:29 :: Glarion

Állj meg! És nézz magadba,
Mit találsz legbelül?
Elfajzott tudatodban
Mi az, mi menekül?
Félelem vagy gyűlölet,
Fájdalom vagy őrület?
Érzed, hogy tudnod kell,
Kérlek, most ne fuss el!

Ébredj! És keress tovább,
Ismerd meg önmagad.
Tudd meg, hogy mi a hibád,
Ne fájdítson harag.
Küzdj tovább, legyen hited,
Harcolj míg megvan eszed,
Ne add fel, van remény,
Ha küzdesz, nyersz, ez tény.

Vége! Ennyi volt dalom,
Boldogan élj tovább.
Szörnyű, túl sok fájdalom,
Ez mindörökké bánt.
Életem és halálom,
Múzsám, neked ajánlom,
Istenem ne hagyj el,
Utunkon kísérj el.

Gungl Larion, 2007. tavasz

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kiittbelepsz.blog.hu/api/trackback/id/tr53242693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása