HTML

Puli&Glarion Alkotói Blog

Rövid bemutatkozásaink:

Név: Bánházi András
Nick: Puli
Születési ideje: '90 Jan. 16.
Rövid bemutatkozás: Üdv, Bánházi András vagyok, Puli becenéven ismeretes Budapesti lakos. Szeretek koncertekre járni, zeneileg szeretem a rock/metal/jazz/blues/funky/swing legtöbb formáját. Egyszer majd hangszertanulásába is belekezdenék. Továbbá barátaimmal el szeretek mászkálni ide-oda, főleg vizipipázni és biliárdozni.
Miért írok verseket: Mert jó érzés alkotni, jó érzés olyat kiadni a kezeim közül, amit a sajátomnak vélhetek.


Név: Gungl Larion
Nick: Glarion
Születési ideje: 1991.04.18.
Rövid bemutatkozás: Larion vagyok, barátoknak, csak Laresz, egyeseknek Kacsa. Komlón születtem, és élek a mai napig, Pécsen végzem gimnáziumi tanulmányaimat. Szabadidőmet szívesen töltöm a barátaimmal, szeretek moziba, koncertekre járni.
Miért írok verseket: Néha úgy érzem olyan érzések keringenek bennem amiket muszáj leírnom, megőriznem, és ebben a formában meg tudom ezt tenni...

Friss topikok

  • sbxslade_old: Lar, én erre még emlékszem ám! A második vagyok én, igaz? :) (2010.11.23. 16:38) Három hős
  • Microgates: Há mi van má azokal a versekkel???? Nem tok röhögni XD (2007.11.28. 17:16) Salve

Linkblog

-

2009.10.19. 22:02 :: Glarion

Lassan két éve nem írtam ide semmit, pedig azért egy-két vers született ezen idő alatt is, lássunk most egy egészen újat:

 

Lényegtelen most az óra,
Visszarévedek az útra.
Csönd kísérte. Ez a mámor?
Jaj ne! Újra itt van Ámor.

Nem akarom. Hova bújjak?
Menekülnék. Hova fussak?
Újabb szem a végtelenbe,
Lejtő ez a képzeletbe.

Vicc az egész, nem is érzek,
Lelkem lélektelen lélek.
Más vagyok, magam sem értem,
Saját magamat is félem.

Mégse, hiszen felhőn szállok,
Mindig, mikor mellé állok.
Minden sarkon jelet látok,
Ismerős már ez az átok.

Mégis, hiszen irreális,
Biztos meglátta már más is,
S miért lennék én az első?
Cselekszem, de mindig késő.

Lényegtelen most az óra,
Visszarévedek az útra.
Csönd kísérte, édes mámor.
Jaj ne! Újra itt van Ámor.

 

Gungl Larion, 2009. október

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kiittbelepsz.blog.hu/api/trackback/id/tr881461903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása