HTML

Puli&Glarion Alkotói Blog

Rövid bemutatkozásaink:

Név: Bánházi András
Nick: Puli
Születési ideje: '90 Jan. 16.
Rövid bemutatkozás: Üdv, Bánházi András vagyok, Puli becenéven ismeretes Budapesti lakos. Szeretek koncertekre járni, zeneileg szeretem a rock/metal/jazz/blues/funky/swing legtöbb formáját. Egyszer majd hangszertanulásába is belekezdenék. Továbbá barátaimmal el szeretek mászkálni ide-oda, főleg vizipipázni és biliárdozni.
Miért írok verseket: Mert jó érzés alkotni, jó érzés olyat kiadni a kezeim közül, amit a sajátomnak vélhetek.


Név: Gungl Larion
Nick: Glarion
Születési ideje: 1991.04.18.
Rövid bemutatkozás: Larion vagyok, barátoknak, csak Laresz, egyeseknek Kacsa. Komlón születtem, és élek a mai napig, Pécsen végzem gimnáziumi tanulmányaimat. Szabadidőmet szívesen töltöm a barátaimmal, szeretek moziba, koncertekre járni.
Miért írok verseket: Néha úgy érzem olyan érzések keringenek bennem amiket muszáj leírnom, megőriznem, és ebben a formában meg tudom ezt tenni...

Friss topikok

  • sbxslade_old: Lar, én erre még emlékszem ám! A második vagyok én, igaz? :) (2010.11.23. 16:38) Három hős
  • Microgates: Há mi van má azokal a versekkel???? Nem tok röhögni XD (2007.11.28. 17:16) Salve

Linkblog

Esküvőn

2007.11.26. 18:33 :: Glarion

Keringő sokaság, évek sűrűjében,
Közönséges, hitvány élet pereg le előttem.
Egy szempárt kutatok, keresek veszetten,
Zaj, zsivaj, s őrült muzsika rejti el előlem.

Míly csodás, míly boldog pillanatok azok,
Végtelenség és végesség együtt, benne ragyog.
Égbe török és küzdök, mégis zuhanok.
Hol vannak ilyenkor istenek, s őrző angyalok?

Átkozott a vér, mely ereimben folyik,
Helyhez köt és bilincsbe ver, ellenem dolgozik.
De dicső az elme: igazat hazudik,
Mint gyermekek meséi, a valót elferdítik.

Feltekintek ismét a bolond árnyakra,
Állatok! és nem többek, bódult legyek násztánca.
Vaddá válok én is, hazugok szavára,
Karjaimba kerül végre, hű figyelmem tárgya.

Kérdések és válaszok kergetik egymást,
Mint mikor püspökök motyogva mondják az áldást.
Ég felé pillantva várom a megváltást,
Formák rejtik a végtelent, már nem is látok mást.

Vége lett, mielőtt elkezdődött volna,
Halk némaság telepedett rá a búcsúszóra.
Vissza se néztem, az ajtó most már zárva,
Azért néha elforgatom azt a kulcsot, hátha...

Gungl Larion, 2007. ősz

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kiittbelepsz.blog.hu/api/trackback/id/tr31242697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása